2011. május 25., szerda

A hely...

...ahol most fotózgatok egy kicsit.
... mert meg kéne tanulnom rendes képet csinálni ! (de a gép leírását máig nem bírtam elolvasni )...hát ez még elég kezdetleges, a magasfényű parketta csak egy nyomtatott papír +egy plexi lap, de ha egyesével raknám ki apró fa darabkákból évek kellenének )...így marad most ez ...
...de nem is olyan rossz, a közeli képeken.Biztos van ennél száz jobb, szebb megoldás, de most fotózni kéne tanulnom :)
...viszont minden tanácsot szívesen fogadok. Pl .képet szeretnék a falra, de semmi KERET ötletem sincs...
...ez itt Emma zsúfolt birodalma, ide is nyomtattam járólapot, mivel ez összecsukható, nem is nagyon férne rendes ,nagy padló el, csak ilyen szedett-vedett ...
Szerintem azért elég klassz ez a ház , az apró részletek feldobják, bár csak műanyag sz..., de pl. szól a csengő, hallatszik a zuhany a WC hangja... valahol még ég is a villany,...ha van benne elem :)
...egy egész bugyi befér a mosógépbe !
:D
...éééés, egy gomb benyomásával pörög is !...jó móka :)
...ha nekem ilyen lett volna gyerekkoromban... :)
Bevásárló körút után ...
Mandarina szereti, ha nincs az a zsúfoltság...
...és szép, fényes a parketta :)


A Blythe lányka (még nincs neve ) egy félkész ruhában, azon gondolkodik, fel legyen hajtva a ruci, vagy nem ...
...ezek az árnyékok zavarnak engem leginkább, biztos kellene állítanom a gépen...vagy csak több oldali megvilágítás kell ez ellen ?
...félhomályban...ez még tetszik is , mondjuk direkt ilyet akartam :)
...fényben...
...a TAVASZI szett még nagyon félkészen (az alsószoknya csak gombostűzve, és esik le éppen :) ?
)...csak gyorsan akartam egy fotót a HÁZ előtt, de...


...a kapkodásban kiborult a cucc, a nagy káromkodásra kinézett Mandarina a konyhaablakon...
(...na jó, ez persze nincs a képen :D )
ilyeneket játszunk Emmával ...vagy hagyja, hogy játsszak ...nem is tudom :D
Emmának Naomi tetszik leginkább , szerinte elhanyagolom és neki nem készül ruha...de ez egy kicsit rövid rá...
...azért itt tényleg nagyon bájos, nem ?

10 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Hú, azt sem tudom melyik képet csodáljam! Nagyon klasszak a ruhák, meg minden!!!

En írta...

Milyen jó kis házikó!
És a tavaszi szett is tetszik, még leeső alsószoknyával is. :D
Én elolvastam a gépem leírását, de akkor sem lett olyan a kép, mint amilyennek lennie kellett volna. :(
De úgyis csak 2 gombot használok rajta: a közeli képekhez valót, meg a vaku kikapcsolót. :)

Ramimami írta...

Fotózási ötlet (igaz nekem is lenne hova fejlődnöm...) Totál bevilágítás több oldalról reflektorral, esetleg kinn a déli verőfényben. Utána meg tudod dolgozni a picasa-val. Ott lehet egy csomó mindent javítani utólag is. Egész vacak képekből is lehet elfogadhatót varázsolni. Ja és free a program!

martimez írta...

Köszi.
A tanácsokat is nagyon köszönöm.
Az a gond, hogy nincs elég lámpa itthon...vagy ehhez tényleg reflektor kellene ?
Ja és a verőfényről jut eszembe, sajnos sokszor csak este tudok ilyesmivel foglalkozni ...de köszi :)

csevi írta...

Valahol olvastam én is egy fotó dobozról, amit saját kezűleg csináltak. Igaz annak csak a háttere volt meg. Oldala teteje kivágva jó nagyra, rizs papírral leragasztva és azok hátoldalán erős fényű lámpa világított, ez segített az árnyék csúfság elkergetésében. Ilyen fotó dobozt még én is akarok csinálni, de majd még természet fotózásra is adom a fejem.

Juci írta...

Sziasztok! Szia, Kedves Martimez!

Nagyon tetszik a blogod, a humor, amit belecsempészel és szépek a képek, "beszédesek", bár fotós nem vagyok, de tényleg hosszan el lehet nézegetni őket. Nekem erről a Blythe lánykáról a Mogyoró jut eszembe, főleg a szemeiről, ami franciául Noisette, ezért lehetne magyarosan Nozett a neve, ha tetszik. Vagy valami magvakból kéne kiindulni a nevét illetően, mert tényleg olyan őszies színei vannak. De természetesen nem akarok beleokoskodni, csak hátha ez támpontot ad az igazira... Naomi meg egyenesen gyönyörű!!! :)

martimez írta...

Juci,köszi, nagyon kedves vagy .
A Noisette tetszik...bár nem mindig barnán fog nézni :).Eredetileg gyümölcsös neveket gondoltam mindegyiknek, de annyi szép női név van, hogy már nem vagyok benne biztos.A Naomi sem végleges, ez a gyári neve...

Juci írta...

Igen, valóban sok szép név van, nem könnyű megtalálni a megfelelőt, mindenesetre Mandarina el lett találva, és nekem Toffee is tetszik. :) Képkereten már én is gondolkoztam régebben, én gyufaszálból fogom megoldani, bár abból csak egy adott méretű keret jön ki, de legalább fából van, és le is lehet festeni. Vagy esetleg drótból tekerni... magában, vagy gyöngyökkel. Persze ez a kép stílusától is függ milyen keret való hozzá. Ilyesmi még esetleg?

http://www.flickr.com/photos/acatsnest/4363102593/in/photostream

http://www.flickr.com/photos/stripey-mooka/5139172795/in/photostream

martimez írta...

Jók ezek a horgoltak is , de olyan szépeket ,élethű pirinyókat láttam a miniseknél, hogy már nem kéne csak olyasmi :)
Azt gondolom készen veszik. Neked nincs blogod ?

Juci írta...

Igen, azok az élethűek nagyon klasszak! :)
Van egy barbie-s blogom, meg egy rongybabás. Nemrég óta csinálom csak őket. Szeretek én is ilyen kis apró dolgokat készíteni. Úgy gondoltam, hogy mindent, amit valahogyan házilag el lehet készíteni, otthon megtalálható dolgokból, megcsinálom a barbie-knak, mert elképesztő, hogy mennyibe tud kerülni némely kiegészítő... nem mindenki engedheti meg magának, hogy megvegye, és ha inkább elkészíti akár gyerkőcével, unokájával együtt még a kézügyességük is fejlődik. Arról nem is beszélve, hogy vannak apró tárgyak, amiket nem is lehet beszerezni, úgyhogy legjobb, ha az ember megcsinálja magának. :)
A rongybabáim meg azért születnek, mert babát készíteni olyan jó érzés, és tudni azt, hogy az emberek különleges ajándékot akarnak adni egymásnak, amikor vásárolnak tőlem. :)
A két blogom:

http://barbieeden.freeblog.hu

http://fabrikafalva.freeblog.hu