2011. október 24., hétfő

(Dracu-)Laura...Monster High baba


Bemutatom Emma újabb babáját
Életkor:1599 év
Szörnyeteg előd: Drakula gróf
Sajátságos stílus: Szeretem cseresznyepiros foltokkal feldobni a fekete cuccaim, még egy kis fodros napernyőm is van, hogy időnként kimehessek a napra.
Gyenge pont: Mivel nem látom magam a tükörben, nem mindig sikerül tökéletesen összeállítanom az öltözékem, és kisminkelnem magam.
Házikedvenc: Denevér, ő az én legjobb varátom (vámpír barátom). Bár elég büszke és takaros vámpír, képtelen vagyok megállni, hogy ne bújtassam a legcukibb ruhácskákba.
Kedvenc tevékenység: Szeretek mosolyogni, nevetni és a barátaimat bátorítani.
Vesszőparipa: Az igazán sajnálatos , hogy nincs vegetáriánus menü a Monster High vérkezdéjében.
Kedvenc tantárgy: Kreatív írás, így legalább bájos történeteket írhatok a barátaimról.
Legkevésbé kedvelt tantárgy: Földrajz. 1599 év alatt már mindenhol jártam... kétszer is!
Kedvenc szín: Rózsaszín
Kedvenc étel: Vegetáriánus vagyok, mert a vér nincs ínyemre. Szóval gyümölcs, zöldségfélék meg egy rakás vaspótló készítmény.
Legjobb barátok: Frankie Stein, és Clawdeen Wolf

(Szerintem jópofa profilt találtak ki ezeknek a babáknak.)

.Egészen jól viseli a fokhagymát...
...igazából vega , nagyon szereti a zöldséget, ez meg is látszik az alakján. Derékbősége alig valamicskével nagyobb mint a nyak mérete !!!
Igazi nádszál , így teljes ruhatárat kell majd neki készíteni. Alacsonyabb is a Barbie-nál. úgyhogy nem fognak összeveszni a ruhákon.
Nem való 10 év alatti gyerkőcnek, öltöztetni csak részleges amputációval lehet, vagyis csuklóból ki kell rángatni a kacsóját szegénykének.

15 megjegyzés:

Ramimami írta...

Nagyon ott van ez a baba!

Nóra írta...

:-)))) Szenzációs!

Hegemony77 írta...

Klassz a baba. És ez a szöveg, amit írtál hozzá, nagyon jó!!! Fáj az arcom a nevetéstől! Köszi!!!

martimez írta...

:)

Móni, sajnos nem az én poénjaim ezek, mindegyik Monster High babának van egy naplója, és ez van benne .( a rózsaszínnel (is) írt részek.

Hegemony77 írta...

A profil alatti részre gondoltam: jól bírja a foghagymát, igazából vega..., öltöztetni csak részleges amputációval lehet...

Luna írta...

Jó választás DrakuLau :)

Beleszerettem én is ebbe a babába. Nálam pizsamában feszít 3 barátnéjával. :)

martimez írta...

Luna, nekem is nagyon tetszik. A te "lányaid" nincsenek fent a neten ?


Móni, akkor meg bocsi és még inkább örülök neki :)

Gwen írta...

Aranyosak, van belőlük plüss is, vagyis inkább rongybaba :D Ha megvan még a blokkotok róla, azzal még plusz tartalmakat adnak a weblapon:
http://minu.me/-monsterhigh

Trillyke írta...

Szia! Szépek a képek! :)
Érdeklődnék hogy hol vetted a babát. Én semelyik játékboltban sem találtam.

martimez írta...

Az Interspárban vettem , Pápán, de már én sem látom őket itt, sem a Tescoban, sőt az interneten is azt írják sok helyen, ideigl. készlethiány.
Úgy néz ki, jól rácuppant a nép, vagy mindenki ezt kap Karira, lehet, hogy te is
:D

Trillyke írta...

Köszi szépen az infót. :) Igen, én is azt vettem észre hogy a netes boltokban is mind azt írják hogy nincs készleten. Azért egyszer még el kellene mennem az Interspárba megnézni. Tényleg nagyon szépek ezek a babák. :)

Névtelen írta...

Nekem a kislányom mutogatta Őket az egyik üzlet szórólapján, és a végén én lettem rajongó. Megvettem neki a könyvet Karira, de mikor beleolvastam láttam ehhez ő még kicsi. Na addig majd én kiolvasom. ' nap alatt sikerült. Jöhet a 2.rész. Összegyüjtöm a babákat is de nem a pizsamapartisokat; dioramas vitrines formában a nagyszoba díszei lesznek....A gyerekek ki fognak csinálni ezért.

martimez írta...

Szia :)
Nálunk már nem nevetnek ki ...
Jó ötlet a gyűjtemény ,klasszul fog festeni.

Trillyke írta...

Voltam tegnap az Interspárban, de sajnos nem találtam, csak a plüss változatuk volt meg pár kulcstartó, de a Müllerbe mától lehet kapni a reklámújság szerint! Holnap benézek oda, és remélem sikeres lesz a vásárlás! :)

Trillyke írta...

Rossz hír, ott is készlethiány van. Sose lesz ilyen babám... :(