2011. november 27., vasárnap

egy újabb vásárfia.(.Divastarz 2001.).




Egy kedves fazekasinas barátnőm ,aki lelkes" lengyel "piac látogató, szerzett nekem egy nagyfejű babát , csodálatos hajzuhataggal. Először nem nagyon tetszett (a lányaim szerint E. T. barátnője), de most már kezdem megszokni, nagy terveim vannak vele.
A teste a bakfis Barbié ...a fejecskéje meg érdekes....
...a tekintete E. T. -é...
...füle, az nincs :D




Beszél (németül ) pár mondatot, kacarászik és közben világít pirosan a szája .( a hájával elégedett, ilyesmit mond)
Közben utánanéztem a neten, ez egy karácsonyi merénylet volt 2000-2001-ben a gyerekek ellen :) ... a Mattel részéről. Valamiért nem tartott túl soká a gyártásuk...???!!!
...de volt ez így a Blythe-tal is (bár azok tényleg szörnyűek voltak régebben)

A legelső Divastarz babák műanyag ruhát viseltek , érzékelték mikor melyik van rajtuk...és el is mondták a véleményüket...
pl egy szőke kék szemű baba ezt mondja:
...szeretem a rózsaszín estélyit, kékebbnek látszik a szemem benne ...
...kacagnak, énekelnek,meg egy kicsit rémisztőek.

4 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nem is olyan szörnyű... meg lehet szokni ezt a babát is :)

Nóra írta...

Jó, hát nem egy első látásra szerelem... :-) Majd taníttatni kell, hogy az eszével hódíthasson.

martimez írta...

Sokat javít a megítélésben, hogy hányszor néztem rá...nem lehet mindenki szépségkirálynő.És okosnak meg nagyon is az. Én nem is értem, mit mond, csak a férjem.

Luna írta...

Mosolyogatm az E.T. barátnője mondaton... van benne némi igazság :)

Hozzá lehet szokni a látványhoz :)