2011. november 20., vasárnap

...na és ŐK !!!


Ők is szuperek. Talán majd én is próbálkozom...
... bár Emma már közölte, hogy az ő Lauráját NEEEM...

...kiegészítők és pár kép a rokonokról :
...pillesúlyú fiúcskák a törékeny lánykák barátai.
Néhány érdekes fekvőhely ...Laurának
...Frankie-nek
Az uszonyos csaj meg itt relaxál. ÉÉÉÉS ilyeneket láttam is a Müllerben.
...és Frankie-ből is sorozatot gyűjthetnénk...(ha Amerikában élnénk.)
Bulizós ruhásból is van pár sorozat
...és ha mennének a tengerre is ...
...na meg kosarazni...
...meg csak úgy el...
...egy "áttetsző" rokon...a szellem csaj, a végtagok kezdenek az éterbe veszni...(és még a részletekre is ügyelnek.)
Hogy miért nem nekem jut ilyesmi az eszembe :D

...ez egy gonosz macskanő , klassz a haja...
A jeti-lányra ráférne egy manikűr, és talán az agyaraival is kezdhetne valamit.
A vérfarkas annyira nem hozott eddig lázba, de őt elfogadnám...szerintem ilyen nem lesz nálunk.

3 megjegyzés:

privace írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
privace írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Luna írta...

Köszi az MH-s bejegyzésket!! :)
Minden formában bejönnek nekem ezek a babák!! :)

Csini ruhákat varrtál nekik!! :)