2011. november 29., kedd

Nagyon tetszenek...

...ezek az átfestett Monster High babák.Nem csak a 10 éves korosztályt célozták meg ezekkel a babákkal :
...én is szívesen nekilátnék, mikor őket látom. Mutatok egy pár bámulatosan jót, de még csemegézhettek a művészek Flickr albumaiban
Az első két kép : Kate

...nagyon drámaiak ezek a babák. Imádom...
...harmadik, negyedik : Kamila R.
...további 4 kép :Pavane
...ha lenne egy gyöngy a fülébe...akár a Lány is lehetne, gyöngy fülbevalóval, nem ?

a két utolsó :Candygears
...csodás Ophelia...Laguna Blueból.

3 megjegyzés:

csevi írta...

Na akkor én veszek egy másikat és tönkreteszem, hátha lesz belőle valami hasonló.

martimez írta...

Várom a beszámolót . Én majd csak utánad...
:D
Talán ehhez spéci festék kell, meg mintha festék szórót is használnának...
én is arra gondoltam, karácsony után potyán lehet majd venni....nálunk talán nem lesz olyan nagy divat. (kellékekből is alig kapni....de így volt ez a LBD Barbie-kkal is )

Resincrew írta...

Ezek az átfestett babák nagyon szépek. Alapjába véve nekem nem tetszenek, de ha egyszer lesz egy ilyen babám tuti át fogom festetni valami ilyen élethűre. :D