2012. november 6., kedd

...régebbi ajándék...Móninak

 ...persze mindet legalább kétszer elkészítettem , mivelhogy a jobb utazik :)
 (Így nekem is marad egy tervező füzet és egy  házifeladat )
...ez itt a piszkozat...mi állna jól neki ? Még nem döntöttem el , zsugorka vagy réz, vagy mindkettő.
Én még nem varrtam meg a ruhát, de Móni azonnal nekilátott , szuper lett .
 A füzet tetejére ezt választottam, szerintem ez  a rajz  lett a jobb ( a rucikat , amit a Blythe visel , Móni varrta, dísz tapasszal rögzítettem, bármikor ki lehet cserélni... megunhatatlan :)))
 ... és ilyen belül.... remélem már vannak benne új tervek :)
(...az enyém még teljesen " szűz ")

1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon szép a füzet, és szeretem, köszönöm!
Újabb tervek még nincsenek benne, mert a vásárlók nem hagynak semmi szabadidőt, a saját terveiket készíttetik el velem...