2013. április 20., szombat

Történet a bőröndről...

Laguna csomagol.  / Pécsen van, hogy hová utazik, mellékes :)  /
Tipródik...
könyököl...
 ...míg végre minden útra készen.
Mikor megérkezik , rémülten kiált fel : valaki elcserélte a csomagom, kié ez a csúnya cipő?
...és ez nagy meglepetésemre  a lányom sztorija  ( ÉS BŐRÖNDJE ) :)

... az enyém ott kezdődik, hogy régóta ácsingózok egy ilyen kis bőrönd után, és nógattam is eleget, hogy nem igaz, ne tudna (majdnem ) mérnök létére, annyi makettozás után ilyet készíteni, de egész  eddig eredmény nélkül ...a válasza erre általában : ...hajrá, csináld meg te !

 Ma kaptam a ezeket  beszédes képeket a Pécsen tanuló lányomtól , nem is a blogra szánta , de azért én megmutatom, mert annyira tetszik.


2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon szép és szuper lett a bőrönd! Ezt jó hogy megmutattad! Nagyon-nagyon klassz!
(Na most Te előztél meg, én a jövő hétre terveztem a bőrönd készítést) :))

martimez írta...

Ezt a lányom csinálta és nekem is nagy meglepődésben volt részem :)
Köszi a nevében is