2013. szeptember 12., csütörtök

Így készült...Diorama

 egy  kis műanyag  ágy (sylvanian families)+ egy doboz+papírok+ metálfólia+akrilfesték
Lefestettem a dobozt és az ágyat is elefántcsont színűre , raktam rá egy kis korosodást, piszkot :), bronz fóliát,
...a kis falióra papírból van, egy kis bronzzal ,üveglakkal. Scrapbook papírral béleltem belülről a dobozt , hogy tapétaszerű legyen .Alul padlómintás van.
...csíkos textil került az ágyra, hogy matracnak nézzen ki ,na azt is össze bélyegző-festékeztem,
 Kipróbáltuk :kényelmes :D
Annyira belejöttem, hogy szinte mindent át akartam festeni, Emma nem győzte kikapdosni a kezem közül az apró cuccokat.
 Aztán  varrtam egy csipkés kis hálóinget, kötöttem egy pulcsit (hatszálas hímzőfonal egy szálával, hústűvel)



2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon szép! Köszönöm :))

Hegemony77 írta...

Most megnéztem az ágyat, élőben, hát én tisztára azt hittem, hogy ez fa! Fantasztikusan ügyes vagy!