2014. január 29., szerda

Frankie átfestés - OOAK Frankie MH

Műtétre előkészítve:
Én most csak fotóztam , a lányom végezte az átváltoztatást.
A  második "áldozat" egy Frankie MH baba .
 Barna  Darwent  akvarell ceruzával a szájzug és a szem körvonalai  lettek  megrajzolva.
Fehér akvarell ceruzával a szem fehér területeit kiszínezte (nagyon nem akart rá fogni...)
Barnára színezte az íriszt, megrajzolta a pupillát...
Barna pasztell krétából faragott pigmenttel ,  egy megkurtított  , pici , lapos  ecsettel kijelölte a szemöldök vonalát . A száj is kapott egy kis rózsaszín krétaport...
Egy kevés pirosító az orcákra...ez is kréta ( az orrára is egy pici )

Barna ceruza szempillák alsó szemhéjon...
Fekete a felső szemhéjára...
...és a ragyogás : fehér akrilfesték pöttyök...itt még maga a megtestesült ártatlanság ...


...ééééés    ez után...
...és még ez előtt kellett volna kikapni a kezéből az akril festéket !!!


 De mivel nem akadályoztam meg ebben a lányomat   ... /ő maga mondta , hogy miért nem állítottam le :))  /
...úgy néz ki ez egy "feszt  bulizós "  lányka lesz... ezzel a hangsúlyos sminkkel...de legközelebb megállunk a barna cerkánál .

Nem maradt felemás , aztán lefújtam matt fixatívval , a szája és a szeme körömlakkal is le van kezelve .



3 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Ez fantasztikus! És nagyon jók a képek az átalakulás folyamatáról!

martimez írta...

Köszi a lányom nevében :)

Bambuc írta...

Ezt a matt fixatívot hol lehet kapni? Mi a rendes neve? Kipróbálnám én is a pasztellceruzás átfestést.
Köszi előre is:-)