2014. február 12., szerda

...paciensek...

új Basaak  babák ( Blythe klónok ) kopogtak az ajtón , időpontot kértek ...egy kis szépészeti beavatkozásra.
Szőke Blythe babám még nincs, és olyan sincs , aminek nincs frufruja , ezért kockáztattam meg ezt a leányt ..... ezeknek a babáknak szinte mindig elütő színű a skalpjuk, és nagyobb is mint az eredetinek , szóval nem szépek. Sokan az igazi B-nak is eltakarják a homlok és a hajas rész találkozását , pedig nekik nem olyan feltűnő.
 Ez a baba ráadásul foltos is (láttam a boltosnál, hogy lehet köztük ilyen ) ...nem lepődtem meg , és a testüket mindenképpen ki kell valamire cserélni mert annyira instabilak, hogy eldőlnek derékban , ha nincsenek egyensúlyban.
...ezek a nem túl szép szemek távozni fognak, az tuti....
...itt még csak annyit csináltam, hogy összefogtam a hajukat, és ruhát cseréltek , de már egy picit szebbek...és a legszebb nézésük látszik itt éppen...ezek maradnak ...(  a szemek )
...és a babákat is a ruha teszi, nem csak az embert....

(nem magamat dicsérem, mert csak a középsőt varrtam és .)

Nincsenek megjegyzések: