2014. április 24., csütörtök

Liberty ( és doboz ) -szerelem ...

 Felfedeztem ezeket a leheletnyi , finom , babatestre termett textileket ( Liberty )...sajnos nem fogom kipróbálni mindet , mert iszonyú drága.
Imádom ezeket a karcsú lányokat , mostanában nem kaptak ruhát , ezért ők elsőként  választhattak a "fincsi csemegéből" .
A dobozon már régóta gondolkodom, mi legyen belőle , még nem sikerült eldöntenem, talán  gardrób lesz...de most csak úgy álldogálnak benne a lányok .
 Ennek a filigrán "szomszédlány" babának az egyszerű , természetes fazonok állnak jól, és az élénk , mozgalmas minta (édességek ) miatt nem akartam túldíszíteni ...szerintem elég vidám , nyári darab lett belőle.


...ez ugyanaz a fazon , fehér,  nagyon vékony indiai anyagból.


 Szintén egy bohókás Liberty cucc, még ilyet nem varrtam , nekem bejön, de a lányaim szerint hülyén néz ki...hát remélem , ők tévednek,:)
...az igaz, hogy ez a csajszi egy zsákban sem tud rosszul kinézni :)

Nincsenek megjegyzések: