2014. június 12., csütörtök

Vintage babák...

 Ezek a cuki arcú Barbie  babák szinte elérhetetlenek ruhában és eredeti dobozban , mert sokan nem is szállítanak M.o-ra , vagy nagyon drágán, és még adót is kell fizetni rá. Azért volt  párszor szerencsés kimenetelű  licitálásom , amint  ezt a két szélső baba bizonyíthatja.:)
 A szőke csajszi Barbie Twist ' n'  Turn repro baba , a vörös  lány Barbie-nak az angol barátnője : Stacey.
 Ezek eredetileg gyakran fürdőruciban vannak ( az enyémek pucéron jöttek )...széles válluk elárulja , hogy gyakran járnak uszodába .A középső   színes bőrű nőci hozzájuk képest "puding"...ő viszont nem Barbie , hanem  egy  Integrity Toys Janay baba .
 Ezeket 1995-2005-ig gyártották,  nem egy újra kiadott lányka mint a szomszédai .Ő volt az első licitálásom eredménye, szintén pucéran, de már elég régen (2 éve?)
 Teljesen olyan mint ezek a Barbie babák, bár a lába kicsit oszlop , a törzse sem olyan csinos , mint a másik két lányé...igaz  ebből is van egy újabb , kicsit sportosabb mellkasú ...




 Eredetileg ilyen kemény hurka volt a baba hajában, ez nekem annyira nem tetszett, ezért kifésültem.

 Szerintem így jobb lett.

 A Janay baba sokkal felnőttesebb , míg a másik kettő kislányos. Stacey ruhája egy másik babáról lett leráncigálva ( "Mad Man"- Joan Holloway Silkstone )
A többit én varrtam.
Mivel a Janay lány elég széles , egy karcsúsító szerelést kapott , szerintem ez jól áll neki.


Van egy másik Integrity babám  , azaz a feje . Ő Alysa ,  még a testet nem találtam meg hozzá...sajnos nagy a különbség ő  a Fashionista Artsy bőre között.
 De ha nem lesz semmi , akkor kulcstartóként végzi , mint Dexternél :)
lásd lejjebb:




2 megjegyzés:

csevi írta...

Hűűű! A vörös nekem is nagyon tetszik! A kulcstartó fejet hogy csináltad meg?

martimez írta...

Még nem csináltam meg , a képet a netről kölcsönöztem. Lehet , hogy ez volt a filmben , amit Dexter kapott, de ha nem is pont ez , biztosan ez a baba volt. Az enyém sötétebb és vöröses barna bőrű, nem is látok ilyen tónusú AA testet...úgyhogy lehet , hogy nem csak ijesztgetem a csajt :)