2015. január 16., péntek

...Barbie-król...

 Nagyon kíváncsi vagyok , lehet-e majd ezeket  a csajszikat itthoni boltokban látni. Nekem nagyon tetszenek , vidámak és bájosak ezek az új babák ...( az eddigieknél mindenképpen)

izgalmasabb ruhákban  és kiegészítőkkel...szerintem a kislányoknak is tetszenének (ha én kislány lennék, tetszene ...sajnos most is akarnék ilyet )

 Némelyik B-nek bokánál változtatható a lábfej állása, ezért lapos és magas sarkú cipőt is viselhet, ez is egy jó ötlet...nem ?



Teresa ...talán a saruja miatt , de nagyon bejön...
...persze az örök kedvencem , Nikki most is nagyon tetszik,  a klassz , divatos karórája is...






Sajnos ezeknek az újabb ''Style ''Barbie  babáknak  a lábuk nem ízületes , de belezúgtam a ruhájukba !!!
...én , aki szabadulok minden bolti Barbie ruhától ...elcsábultam pár variálható, divatos  ruhadarab miatt  , mikor rábukkantam az Ebayn nagyon jutányos áron.
Lehet , hogy hirtelen felindulásomban tettem, és ott fognak kikötni az 'OLX-en , de az is lehet , hogy elteszem az unokáimnak :)
















1 megjegyzés:

Fricskamacska írta...

Igényeim ezen babák ügyében: legyen olyan az arcuk, mint a fölső képen, legyen rendes, mindenhol mozgatható testük, és természetesen a bokájuk is mozogjon. És akkor majdnem olyan, mintha egy pici Tonnerem lenne :D