2015. február 17., kedd

Natasa...a dolgozó nő

Eredetileg ilyen kis bambák voltunk :)




Sajnos még az ügyvédi irodának nélkülöznie kell , mert nem teljes a munkahelyi öltözete :(((
...( alkotói válság a stylist részéről , újfent )
... így most "játszó" ruhában , és inkább deréktól felfelé fotózkodtunk :)





Több szögből is "lőttem", bocs ha unalmas a sok kép , de így jobban látszanak az átfestett szemek.
Most elégedett vagyok a faragással is .
Főleg nőiesebb ajkakra törekedtem , talán még nem vittük túlzásba a "szilikont"   és egy pár évet sikerült "ráfaragni" az amúgy fiatalka arcra.





ide



Kosztümöt terveztem , a felső rész próba varrása el is készült, egyenlőre teljesen kézzel van varrva , de remélem hamarosan géppel is elkészül . Még nem döntöttem , hogy ruha , szoknya, vagy nadrág legyen alul...
DEEEE    ...
...a szemüveg már megvan :)








9 megjegyzés:

Unknown írta...

Hello from Spain: she is very beautiful and elegant. She has much glamor. Nice pictures. Keep in touch

Sandra írta...

SHe is beautiful,
I have blythe too, 10 blythe, 1 pullip and 1 bjd

I follow
My blog is: http://myblythejulyandme.blogspot.com.es/

cat írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
cat írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Ivanka: Nagyon szép lett az arca! Hihetetlen elegancia és finomságot kölcsönöz neki az újrafestés!
Kedvenc részlet az arcpir, és az ajkak,de az egész tekintetét sikerült elmélyiteni.

Névtelen írta...

Ivanka: a cimen külön kuncogtam, zseniális!

martimez írta...

Sandra: Thank you very muchí!

I follow too :)

Ivanka :Köszi:)
Én is látogatom a blogodat , nagyon érdekes és szórakoztató , éppúgy mint a barátnődé :)

Hegemony77 írta...

Hát Ő nagyon jól sikerült! Gyönyörű a szája!!!

Milena írta...

I like her glasses!