2015. február 7., szombat

...szellősen...csipkésen...

 ...mert nyár lesz jövőre is !
Ez a fekete-fehérnek látszó szett ,valójában pezsgőszínű-fekete -szürke.
Még a  nyáron szöszöltem ezzel a csinos , csipkés selyem kardigánnal , de eddig még nem sikerült alulra is alkotnom valamit ,ezért csak most mutatom.
Egészen véletlenül passzol a bő ,  kockás bugyogóhoz , amit szabásminta híján  próba varrásként varrtam meg , de elsőre olyan lett , amilyet akartam , tehát  megtartjuk (na nem olyan nagy cucc , tudom )
 Egy kedves  blog-barátnőmmel  , Katával  készítünk közösen OOAK Draculaura iker lányokat , az öltözetük  végre vagy fél év után megszületett , a csajokra én is izgatottan várok, hogy milyenek lesznek.
 Ezek a színes nyári pulcsik is 100%selyemből készültek ezért szerencsére annak ellenére , hogy hajszál vékony fonalból kötöttem , nagyon erős, ...féltem , hogy a könyök ízületnél gond lehet , de eddig még bírta a "gyűrődést"


 A vidám gatyók HelloKittys Liberty anyagból készültek  , sajnos ez nem annyira látszik itt a képen (sem )
:(((


A cipellők  eredetileg Stardoll Barbie -khoz valók, de sokkal jobban illenek most ezekhez a ruhákhoz , mint a túldíszített MH cipők.
Az ékszerek igazi fémötvözet cuffok.

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jaj de nagyon jó! A kardigánokra nem találok szavakat! Ilyen apró finom munka... Amikor először néztem a képeket, a szürke Frankie verziója tetszett legjobban, de most már úgy vagyok vele, hogy az iker-cuccok, főleg, ha majd a végleges, egyedi festésű, rózsaszín bőrű babákon lesznek, ezekben a szép pasztell színekben, hát lehet, hogy übrelik Frankie-t. El sem tudom képzelni, hogy egy ilyen sok elemből álló, cselesen hajtogatott kis darabot, mint ezek a buggyos nadrágok, hogy lehat szabásminta nélkül összerakni! (Persze, nyilván a rutin, meg az évek.)

Ne írj már ilyeneket, hogy nem nagy szám. Dehogynem az! Ezeknek a babáknak a bármelyik eredeti ruhájához képest meg pláne maga az olümposzi csúcs. Én boldog lennék, ha ilyet tudnék készíteni.

Annak meg külön örülök, hogy MH poszt ;) Bár nálad olykor szinte egyéb babákhoz is kedvet kapok.

Névtelen írta...

Ja és még annyit: ha valaki rákattint a képekre, hogy megnézze nagy méretben, akkor nagyon is jól látszik a gatyókon a hello kittys minta.

martimez írta...

KÖszi:)
Nagyon kedveseket tudsz írni :)

Drora's minimundo írta...

Beautiful dolls!
Hugs, Drora

csevi írta...

Nagyon bírom a kötéseidet! És hogy még mintás is! A Franki szerelése irtó jó. Az ő gatyája tényleg olyan bugyogós. Viszont nagyon tudom csípni az olyan képeket ami fekete fehér és van benne színfolt. Mint a régi újságokban. :)

martimez írta...

Thank you , Drora :)


Csevi , köszi, örülök, hogy tetszik. Én is szeretem azokat a képeket !

Boróka írta...

Csodálatos kézimunka, és olyan kellemes nézni ezeket a színes lányokat, melegséget hoznak ebbe a hidegbe.

martimez írta...

KÖszi szépen .

Barbietrend írta...

Azt gondoltam, tudok miniben kötni, de most látom hogy amire én azt hittem hogy mikro, az makro Hozzád képest! :D
Elképesztő, frenetikus, és még keresem a megfelelő szavakat! ;)

martimez írta...

Jó, kell egy kis gyakorlás , mert én is kétszer-háromszor félredobtam a kis sk kiegyenasített hústűmet (azzal , hogy ez lehetetlen ) ,de ha van vékony fonal , meg tű akkor ilyen apró lesz a kötés :)
...ja meg türelem:)

Hegemony77 írta...

Nagyon tetszenek a ruhák! A nacik is, és persze a gyönyörű csipke felsők is! Hihetetlen milyen türelmed van ezeket megkötni!