2015. május 8., péntek

egy turis nap ...

 kb 2 óra ...párszáz vállfa lapozgatás ... és fejben már vagy 10 öltözet elkészült ...
- milyen kár , hogy nincs odabent egy kis szorgalmas szabóság :)


A  zöld vadselyem nadrágkosztümnek (ami teljesen "szűznek" néz ki )nagyon megörültem , mert egy FQ darab is drágább az Etsyn . Sötétszürke selyem top és izgalmas színű tűll ...ebből FR és Barbie csaj öltözik fel  majd   ...(egyszer ) :)
 ...a világoskék nyerssel nagy kedvencem ,...
 a Barbie - bandára gondoltam ...egy divatos nappali ceruzaszoknya( kockás ) len kabátkával , talán valami elegánsabb Silkstone-éknak  a lenge selyemből ...bőszoknyás cucc
vagy  FR-lány : len kabát+ maxi lefelé bővülő  "ideges"selyemszoknya ( ami minden lépésnél ugrik egy nagyot )
Az elején a műszálas , de nagyon finom anyag egyértelműen a Silstone Barbie  -é lesz , a többi Blythe és Momoko pacuha ruhácskának való .
 A kötött anyag és a selymek csak itthon álltak így össze , FR vagy barbie elegánsabb szettje lesz ...
A kék-fehér-narancs selyemblúz még bolticimkés állapotban és 56-os méretben volt , nagy örömömre , (HOGY  lehet örülni egy ekkora méretnek :D )
...és a Silkstonok is kezdhetnek örülni ...
Szerintem az egész házban nincs narancssárga színű cucc , de még anyagom sem ...és nem is értem , hogy miért nincs , mikor olyan kellemes ránézni ...nem ?

Ezt a Bond lányt tegnap láttam pucéran , és nagyon jó áron kéretkezett volna szegény be az én nagy , "mostalaraarcúbarbiekatszeretem" hangulatomba ...és eszembe jutott , hogy az életbe nem találnék hasonló élénk színű , narancsos anyagot ...
 ...most akkor meg kell keresnem a pucér babát ?...ugye :)

 Egy régi narancsos kedvencem:
 ilyenem biztos nem lesz , de már régóta meg akarom csinálni a ruháit.

(mondjuk itt a haj is kellene a harmóniához , de ilyen hajú babám nincs :(((


 Már csak varrni kell :)

3 megjegyzés:

Bambuc írta...

Milyen gyönyörű anyagok!

A vadselymet én is szeretem, és ez a zöld az egyik kedvencem!

Az a pikkelyes mintás nagyon szép, de bármelyiket elfogadnám:-)

Azt a fehér csipke - narancs szerelést már én is kinéztem egyszer, csak a baba hiányzik hozzá:-(((

eye írta...

Nagyn szép anyagok, gratulálok a vadászathoz. Remélem, meglesz a Bond-lány is :)

Névtelen írta...

Te jó ég, azok a narancsos ruhák valóban gyönyörűek! :O Még magamnak is szeretnék olyant, nemhogy a babáimnak :D
Elmentem én is ötletként őket :P Bár én is úgy vagyok, mint te, hogy csak gyűjtöm az ötleteket, de inkább az anyagokat kellene gyűjtsem :)) Körül is nézek a dobozaimban, hátha találok valami kincset elrejtve *.*