2016. január 14., csütörtök

Takara Jenny baba...

 A Jófogáson találtam rá , és nagyon megörültem , mert ez a baba ritkán fordul elő ilyen "mozgékony" testtel, és főleg itthon , de  az Ebay-n is alig -alig lehet vele találkozni . A "japán Barbie " (régen így is nevezték ) , nem annyira kedvenc babám , azért van  egy pár ,(  egy bájoska ,csukott szemű...meg még kettő nagyon mangás:(((   )
...azt  az aggódó arckifejezést (itt annyira nem is ) , és a mangás szemeket annyira nem szeretem  bennük.
Ezzel a testtel leginkább a momokóra hasonlít , és kellemes meglepetésként vettem észre , de jó szorosak az ízületek. A haját megérintve , el kezdtem lapozni agyilag , hogy vajon hová is tettem az áthajazó célszerszámot a nagy hurcolkodás közepette...de nem is rémlik ...így egy darabig marad ez a kellemetlenül merev ritka haj , majd azért megfodrászkodom , mert nem lesz az olyan hamar , hogy rátalálok a kiköltöztetett cuccaimra.
 Momokó ruhái pont jók rá , a gatyót még Móni barátnőmtől kaptam , nekem nagyon tetszik.




2 megjegyzés:

Eye írta...

Hát ez tényleg nagyon jó fogás volt! :D SZerintem nagyon bájos a mangás arccal. Nem vagyok egy nagy manga-fan, de ez a baba így kifejezetten aranyos. Érdekes hatású a kislányarc a felnőtt női testen, de a japánoknál ez megszokott. Gratulálok hozzá!

martimez írta...

Köszi :)