2016. május 2., hétfő

Mbili lányok ...

*Ezt most utólag szúrom ide :   volt olyan időszakom  is , hogy   volt : A " barbie ",
azaz egy   arc (de erről lehet , hogy nem is én tehetek , mert akkor M.o-on tényleg csak  egy féle szőke babát lehetett kapni , és akkor még örülhettünk )...vagy több is volt , csak nekem tűnt egyformának mind ???!*

Volt idő , amikor  nagyon odavoltam a Lea/Kayla/Kira  lányokért...aztán meg össze akartam gyűjteni az  összes Raquelle-t, főleg a fintorgós óta :)...
Jött egy Lara korszak ...
...DE a csoki lányokat mindig is imádtam , bár most , hogy annyi új arc van , és nem csak a Christie /Nikki /Artsy  (nálunk a latin bejárónő , aki mindig hülyén vigyorog  -gyerekeim szerint), már nem ő a  elsőszámú AA kedvenc...
Most éppen Őket szedtem elő, az Mbili lányokat ...
Nincs itt mindenki , most ezek a csajok  voltak kéznél. Az biztos , hogy ugyanabban a butikban vásárolnak :)    
...és láthatóan bejön nekik  ( is ) a military stílus :)
...
Az első lány kilóg a sorból , ő nem Fashionistas B  (azaz Grace), hanem  SIS Marisa ,és  az összes "so in style" lánynak ilyen az arca  (Trichelle, Kara, Grace , Chandra  ) , nehéz is megkülönböztetni őket. Egy kicsit teltebb a testük , mint a fashionistasoknak, szűk is rá a gatya , de rajta áll legjobban , szerintem .

... ennek a pöttöm barátnőnek nem jutott bőrdzseki , csak pulcsi , ezért ilyen szomorú:)

Lett volna még csíkos póló a háznál , de ezt a szivecskéset nagyon bírom , ezért ezt választottam az utolsó ( Barbie Style Glam Lux Grace) lánykának
Eredeti cuccban :




...és néhányan a kivánságlistámról ...szerintem ott is maradnak ebben az életemben :)





...na jó, talán ő  meglesz ...a Python lány . Nagyon tetszik , pedig nem olyan "nagy cucc ", ha jobban megnézem egy szalag a válla , de mégis jól néz ki, a haja nagyon szép  ....remélem lesz ilyen nálunk is .



4 megjegyzés:

Aya w Świecie Lalek írta...

Kocham lalki AA :-) Śliczne! Przepiękne ubranka. :-) Greetings :-) Üdvözlettel :-)

Barbidou írta...

Nagyon tetszik ez az arcforma, a S.I.S. lányok meg különösen, főleg, hogy nekem egy sincs ilyen (még). A kívánságlistákat meg inkább hagyjuk, lelógna a blogról... :)

Nőszirom írta...

Nagyon szép gyűjteményed van a babákból is de amint látom elég sok egyforma kabátkád is akad. Nálunk is jól jönne ennyi belőle.

martimez írta...

Valahogy nem volt nagy sikere a pilóta kabátos Style Barbiknak nálunk, és egy szuper akció alkalmával lecsaptam rájuk , mint potenciális testdonorokra, olcsóbbak voltak , mint az akciós normál fashionistas lányok ... megsúgom , van kilenc (jujjj) ilyenem :D