2016. június 8., szerda

szerzemények :

Egyszer már írni akartam arról  , hogy nem értem , sokan  miért tesznek fel nagyon  igénytelen képeket a V-ra , J-ra stb.
 Maga a kép minősége is borzasztó sokszor , a koszos , kócos csajszikat alulról fényképezve , vagy teljes árnyékban , felismerhetetlen arccal ...DE csodálatosan szép , gyönyörűséges Barbie-ként kínálják , és azzal sincsenek tisztába , mi az hogy "gyűjtős" , gyűjteményből stb
 ...persze a kukából is lehet gyűjtögetni.
 Azt gondolom , legalább megfésülném , és úgy fotóznám őket , hogy minél szebbek legyenek , ha már vevőt keresek rájuk.


                                   ***

Ez a baba a J-ról van . (a képet én csináltam szegény Madisonról  , mikor megkaptam. )
Az eladó képén még nem úgy nézett ki , mint aki a piros lámpánál , vakon dobálta fel a "make upját".
Több baba volt egy képen , és nem is lehetett látni az arcokat rendesen , de tiszta volt.
 Mivel az egyik kedvencem a szinesbőrű MS csajszi , és egy klassz ruci is volt rajta ( nem látszott , hogy lyukas a mellén , és a baba testéből is hiányzik a mellénél!!! )...és bár a csillámokat utálom  , nagyon tetszett a barna szeme ...nem hagyhattam ki , annak ellenére sem , hogy megfogadtam , többet nem veszek onnan SEMMIT!!!!.

Egy sima borítékban , Aldis papírba csomagolva érkezett meg egy jó meleg délután...ÍGY:





Annyit azért írtam az eladónak , hogy legalább fehér papírba csomagolja legközelebb , ha valakinek küld babát ...persze nem válaszolt...ahogy vártam is .
 Azóta már szebb lett a lány  , bár eléggé kellett súrolnom , így a smink egy része is kopott , persze nem szimetrikusan  ( a csillámokért nem kár ) , de sokkal jobb lett ( kép majd jön )




                                             ***



Egy másik  jófogás , és nem a J-ról. Nagyon olcsó babák voltak , de  sajnos iszonyat büdösek, kócosak is (nagyon úgy néz ki , játszottak is velük :D  ... a szemetek !  )
  ...angol használt játékboltból.
Nem panaszkodom , mert tényleg megérte , és INNEN szép helyrehozni őket, szóval nem bántam meg .




A második , Chelsea lánynak a feneke alá ért még göndören is a haja , abból sokat vágtam , a többi lány csak "leöblítette" az út porát.
Textilöblítős víz  alatt , fa fésűvel  dolgoztam meg a gubancokat.
Sokáig tartott , de szépek lettek .
 A "Caligirles" lányokat is imádom ,gyűjtöm... tőlük vettünk kölcsön pár ruhát.
A lábukra szándékosan választottam a bumfordibb  lábbelik közül.  Sajnos MS  cipőim nem nagyon vannak .







Ő egy Delancey ,  nem a legszebb (a sötét hajú kiadásban nagyon szép ) , de még ilyen nem volt nekem , nagyon örültem , mikor észrevettem a bájpötyijét , ez a lány a "masquerade madness" bandából van . (képek lent )

 Még két lány hiányzik  a hatból ,  de vadászom rájuk .

A platinaszőke  Kennedy eredetileg is tengerparthoz öltözött , sajnos nincs meg a saját cucca.
Ez a "pillás" Chelsea is a jelmezbálos szériából van ,  a hableány ...
Ő meg egy ízületes kezű , sielős Chelsea:

Az eredeti lányok :



















Ők ketten már megvoltak ,( régebbi bejegyzés ):


Ők ketten pedig  még PRÉDÁK !!!


A sielős csaj :"Chillin'Out Chelsea

"Jammin in Jamaica "Kennedy:



8 megjegyzés:

Barbidou írta...

Az első bekezdésedhez még annyit hozzátennék, nagyon bírom, amikor úgy hirdetnek egy Barbie-t, hogy 1966-os!!!... három felkiáltójellel, és jól felárazva, csak azért, mert az 1966-os évszám szerepel a hátán.
A használt babákkal sajnos az a gond, hogy sokszor kemény munkába kerül szalonképes állapotba hozni őket. De az eredmény megéri, mint a mellékelt ábra mutatja. A MS lányok nagyon szépek lettek!

Fricskamacska írta...

Én most szerencsés voltam, nagyon szép babákra tudtam a mancsom rátenni! Azok a hirdetések, ahol homályos a kép, eleve nem is jönnek szóba, épp amiatt, hogy nem látni rendesen a részleteket. A csudaszép hirdetésektől is kiver a víz, pláne az áraktól. Ha rászámolom a postát, veszek egy új, dobozos, tuti jó állapotú babát. Ja igen, jött már hozzám jó állapotú, letört fejű baba...

martimez írta...

Az tényleg nevetséges , hogy azt hiszik , akkor készült a baba . Sokan még a baba tipusát sem tudják , Bratz ...MyScene...Barbie , pedig ezeknél ordít a különbség.
...és köszönik a MS lányok a bókot , még van egy pár szépítés alatt.


Fricskamacska: Itt most nem volt homályos a kép , csak az volt a gond , hogy nem volt közeli fotó, csak csoportkép ...ezt is utálom , hogy nem nagyon lehet nagyítani , meg kevés képet raknak fel.
Sajnos a My Scenekből már itthon nem nagyon lehet venni újat , az Ebay-n meg nagyon drága. 5-6 éve még láttam egy vidéki játékboltban sok MS babát , sajnos már nem emlékszem , melyik városban , és hol volt a bolt :(((...akkor még nem szerettem őket , vagy nem mertem...???

Bambuc írta...

Ezeket attól az eladótól vetted, akire rákérdeztél?

A MS babák nagyon szépek, bár én nem gyűjtöm őket(még):-))))

Már párszor megfogadtam, hoyg nem veszek a jófogáson, csak attól, akitől már eddig is vásároltam.
Volt már olyan is, hogy 2 babát vettem, de csak egy másikat hozott a posta.

Engem nem zavar, ha nem tudják mi micsoda, csak tegyenek fel ruha nélküli és közeli képet. Egyébként plusz fotókat mindig érdemes kérni, mert aki mások képeit használja a netről, az ugye nem tud extra fotókat készíteni.
Egyszer kijavítottam egy 1966-ra datált baba eladóját, aki simánt letolt, na azóta nem segítek senkinek azonosítani az eladnivalóját.

Marad a blog, ahol még örülnek is ennek.

Boróka írta...

Botrányos, hogy embereknek milyen vastag bőr van a képükön!! Lehet, hogy ez egy régebbi hírdetés volt, és mostanra agyonhasználták ezt a babát?
Én sem szeretem, ha távolabbi, homályos vagy féloldalról készült fotókat tesznek fel a hirdetésbe. Ezeket alapból figyelembe sem veszem, mert nem korrekt. Inkább akkor nem is érdekel, lehet akármekkora kincs.
Rejtély nekem, hogy miket tudnak művelni ezekkel a babákkal, hogy végül így nézzenek ki!
Kíváncsi vagyok mennyire sikerült rendbe hoznod! A többiek nagyon szépek lettek, ez a szőke Delancey egy igazi különlegesség! :-) Ahogy az a dobozos Kenzie is micsoda gyönyörűség!!!

Barbidou írta...

Itt láttam egy új, dobozos MS babát:
http://jatek.vatera.hu/babazas_jatekbaba/egyeb_babak_es_kellekek/baba_baba_szett/my_scene_chelsea_street_art_mattel_2076213326.html

martimez írta...

A baba szállítás közben lett ilyen , szines reklámújságba volt becsomagolva, a festék meg átkerült a baba arcára , testére .Nehezen jött le , de szebb lett sokkal.
Kenzie-m még nincs sajnos , elég drága még használtan is , mert ritkább , mint a többi.

Barbidou: már megvan :)
... én is megtaláltam , a Minitoysnál egy kicsit olcsóbb volt ( ugyanaz a bolt )...még találtam egy Kennedyt , ebből a baráti körből , azon gondolkodom , mert nem akarok sok szőkét ...bár elég klasszul néz ki )

martimez írta...

Bambuc :
Köszi a tippet , majd én is kérek még képeket.
Nem ennél az eladónál kértem segítséget tőled és nagyon köszönöm , rendben volt minden :)