2016. június 11., szombat

Madison 3




...esetleg  ő lesz az , egy Boutique Sreet lány(???) ,  nem biztos.
 Sok Madison sminket végig "nyálaztam ", ez hasonlított rá...
 A V -ról érkezett , búvár cuccban, ezért sem könnyű azonosítani . ...bár az enyémnek  mintha kevesebb haja lenne ... de talán  a búvárkodás miatt :)


A szemhéja is mintha be lenne egy kicsit gyulladva (a tengervíz  ?) ...talán mégsem a butikos lány ???
Annak örültem , hogy sima a haja , legalábbis egy jó darabig .
...sokkal könnyebben kezelhető.








Az biztos , a pink csizmát utálja .
 Még a cipőfestős korszakomban alakítottam át ezt az ócska , függőlegesen szétszedhető csizmát , de nem voltam vele megelégedve, aztán most fedeztem fel , hogy néhány eredeti  MS  csizma is hasonlóan néz ki , bár úgy látom ezek nem szétszedősek.






Nincsenek megjegyzések: