2016. június 12., vasárnap

Party Perfect Barbie

 Már egy ideje vezeti a kívánság listámat , ahogy felfedeztem , tudtam , ha másképp nem , darabokban meg kell szereznem .
 1-2 hónapja   mutogatnak képeket róla és a bohém barátnőjéről (az is nagyon tetszik , de ez a lány jobban) csak nemrég jelent meg az Ebay-n , nagyon drága még , talán olcsóbb is lesz.
Kivárom ...
...a baba gyönyörű, imádom az elegáns sminkjét , komoly , kedves arcát , "jó ízlését ": szeretem a fehér tüll szoknyáját és ezt a rózsaszín árnyalatot is , egy kis finom csillanással megfűszerezve...


 Cukik a kiegészítők ...tetszik a kép a barátnővel...tündéri ajándék táskaval ...
 A cipő gyönyörű...
A barátnő dögös , izgalmas ,titokzatos...
És hármójukban nem csalódtam , tökéletesek  :)
...a maguk kis motyójával...pedig hogy nem szeretem , ha egy szép babával meg kell venni fél kiló haszontalan műanyag kacatot, de ezek CUKIK ...(sajnos a tea partis lány sütije és csészéje nincsen meg , mert ő pl. darabokban lett levadászva )
 Na de...

 ...megláttam  az egyik eladónál  a ruha részleteit , egy kicsit ledöbbentem . Az előző három parti lány cucca rendesen meg volt varrva ...
... patent ,  nem pedig tépőzár!!!
a szoknya rendben van , így messziről ...
 Képesek voltak ebbe a lazán hurkolt , fémszálas  pulcsiba TÉPŐZÁRAT varrni ...nem tudom , mit gondoltak a tervezők , meddig marad ez ilyen szép. Igaz , nem gyerekeknek szánták talán ,( az ízületek is kevésbé stabilak, mint a fashioistasoké )...szerintem nagyon elszúrták.
Azért még nem beszéltek le róla
:D
...majd én átvarrom patentosra :)

Úgy láttam , a bohém lányé patentos. Ez a pulcsi sokkal sérülékenyebb , nem tudom miért nem figyeltek oda !

1 megjegyzés:

Barbidou írta...

Nagyon szép tényleg ez a baba, de a tea partis lány is igazán az utamba kerülhetne baráti áron :)