2017. április 2., vasárnap

Új...

 A babák mellett az ülő alkalmatosságoknak is nagyon nehezen tudok ellenállni , szeretem a bababútorokat , de a székek izgatnak legjobban , Nagyon sajnálom , hogy a fa munkákhoz nem értek , annyira csodás babacuccokat lehet látni a neten , és iszonyatosan drágák.
 Babzsákot ,már 4-5 éve tervezek , de még nincs .
Ez a Barbie-nappali tényleg gyerekeknek való , de a fotel , meg a puff nagyon rossz irányba tájolta az ítélőképességemet , és rájöttem , hogy  kellenek a gyűjteményembe .
A tévé annyira nem izgatott, mert  már van jobb , de így legalább egyszerre tudja nézni a " lyány" a kedvenc sorozatait...
 ...a lányom választotta ki ezt a két  ominózus jelenetet :D

 ...és a leggusztustalanabbat :D
... egy kicsit puritánabb  nappali :

 ...és ez az 1/6 rádió-fejhallgató cucc is végzetes volt számomra :)

4 megjegyzés:

Barbidou írta...

Én is nézegettem már ezt a szettet, jópofa.
Az a rádió - fejhallgató nagyon élethű. Hol szerezted?

Márta írta...

Barbara :
https://www.flickr.com/photos/65566256@N02/31116324794/in/dateposted/
...megláttam és nem bírtam magammal :D
Lejjebb ott a link is .

Bambuc írta...

A Trónok harca jelentet még felismertem, de a másik???

Eszméletlenül jó az a fejhallgatós rádió!

martimez írta...

Walking Dead -Glenn és egy kis cuki felpuffadt zombi a kútban , a farmon .