2017. október 11., szerda

Frissek...






Őket találtam 1-2 hete a  használt játékok között.Nem túl gyakran nézek be , de  szinte mindig volt  számomra.érdekes cucc .
 Már van egy swappin  stílusú , dupla fejű Madison lány a háznál , de nagyon jó árban volt , ezért megkockáztattam  a szöszi Kennedyt...bár nagyon kócosnak tűnt a haja.
Ezt a Bratz fésülködőasztalt és  a  szekrényt meg már régóta meg akartam szerezni , sajnos az eredeti  szék nem volt  meg hozzá...de találtam egy hasonlót  ...
...ÉÉÉÉÉS
...csak most vettem észre , hogy a kecses lábai sincsenek meg , majd faragnom kell valamit...

  • My Scene Swappin Style Kennedy
 Bratz World Yasmin's House
Próbáltam rendbe szedni a kósza tincseket , öblítővel is megmostam , tincsenként kifésültem ( amennyire csak tudtam) és kötőtűn megsodortam kicsit...valamivel jobb lett ...







Nincsenek megjegyzések: