2017. november 23., csütörtök

ooak bútorok

 Az eredeti nappali bútor :

...én jó áron szereztem be  ,  az Ebay -ről, de a Vaterán is kapható .

 Az ár a minőséghez képest elfogadható, és szinte a legolcsóbb szett .
... ami ennél jobb árban van , az már semmire sem jó... (bár én egy kicsit  még ennél is olcsóbban vettem  (2000 körül, PK -val együtt)  ...és többet is , mert még ki akarok próbálni más  stílust )
...ilyen lett :
 A plüssszerű anyag nem a legjobb választás így elsőre, mert vastag .
...és  bár a szétszedhető darabkákat könnyű lefesteni , a visszarakásnál le kell birkózni a behajtott anyagszéleket...
 A kerethez feketés-bronz akril festéket használtam , csiszolás után ,( mert különben elfutkározik rajta a festék.)
 A kidomborodó részeket arany füstfóliával emeltem ki.

 Eredetileg Barbie méretű babához való , de szerintem  nekik nem annyira kényelmes , mint az  alacsonyabb csajoknak : MH , Momoko , Blythe , ...












6 megjegyzés:

MillicentAndFriends írta...

Beautiful seats, much better than the original! You did a great job!

olla123 írta...

Wspaniały efekt! Komplet zachwycający!

martimez írta...

thanks :)

Nőszirom írta...

Nagyon tetszik az átfestés utáni állapot. Ügyesen megcsináltad, gratulálok hozzá.

Bambuc írta...

Nagyon klassz lett, százszor jobb mint az eredeti. De hát ez nem is kérdés- kíváncsi vagyok a többi szettre is, ha kész lesz.

martimez írta...

Köszi.