2018. február 22., csütörtök

Chuckyra...mit szóltok hozzá ?

 Szerintem több mint tíz éve , hogy hazahoztam a turiból a bébit , a lányaim ki akarták dobatni velem , hogy milyen ijesztő és ronda...
Az első ízületes babám volt , még szép  , hogy nem dobtam ki !!!
Nem tudom , ismeritek-e ,  ITT van róluk egy kis bemutató.
Sokféle arckifejezéssel készítették , van ami  aranyos.

 ...hát így most ő nem annyira ...
 A ruhája egy kicsit fakó ,  az ablakban szokott üldögélni , Nóra  lányom szerint a betörőket távol tartja legalább :D



Híres-hírhedt rokona után hívják a lányok Chuckyranak...(eredetileg Sherri)
Van hasonlóság ...Chuckyval... Gyerekjáték 1988 horrorfilm
 Úgy száz éve volt egy ilyen nevű  híres bűnöző is , Baby Face Nelson ...nem tudom , van -e kapcsolat :)
Mindenesetre az én hálószobám ablakában van, és még nem bántott :D
...érdekességképpen az AA babát 160 és 300 ezerért láttam az Ebay-n , használtan.
 Sajnos a mi Chuckyránk nem ér ilyen sokat :(((






1 megjegyzés:

olla123 írta...

Laleczka ma śliczną buzię i ciekawe oczy! Nie wiedziałam nawet, że taka istnieje! Super!