2018. február 6., kedd

maxi vámpír MH lány

 MONSTER HIGH GHOUL FAIR ELISSABAT    , MATTEL 2014
 Itt nem is annyira látszik , de nagyon haragudhatott erre a babára a gazdi .Az arca inkább ...mint a felső képen , igazán RÉMESEN  nézett ki (mivel átalakítani vettem , ez nem zavart , csak a szoros ízületekért rimánkodtam , és az rendben is van )
Simán  lejött a kóros arcpír. , mondjuk kétségbeesésemben már  elsőre  fokrémmel próbálkoztam ...
 ...a haja sem aggasztott túlságosan , mert parókát terveztem neki csinálni , de addig is elég jólfésült lett némi textilöblítővel  és vízalatti fésüléssel...teljesen ki lehetett bontani a sok gubancot.
 A frufruját elfeküdte , ezért van rajta sapi.
A műanyag horgok is benne voltak még  a fejében , és a fülbevaló körül is iszonyatos csomók voltak...biztos kisgyerek játszott vele , nem felnőtt gyűjtő volt a tulaj....és szerencsére nem volt a kedvence , így nem lazultak meg a végtagok.

 Az arcát mindenképpen átfestem , itt jól látszik ,mennyire elcseszték a szemeket , 2-3 mm-rel is feljebb van a kelleténél.
...ilyen drága játék és nincs minőségellenőrzés? !!!!
Már van egy 17"-es  farkasom , azt nem mertem leacetonozni , most eljött az idő , hogy ezt is kipróbáljam . Csak könnyebb lehet , mint a kicsiket ...

Nincsenek megjegyzések: